Køreskole Nakskov

undervisning forgår i teorilokale i Nakskov

Få Spændende og seriøs undervisning, med ny og opdateret viden i gældende lovgivning, så du er klar til teoriprøven

Bliv trafiksikker og god til at aflæse trafikken, som gør, du kan træffe gode beslutninger

Undervisningen forgår i trygge omgivelser, i teorilokalet i Nakskov

Kort om

undervisningen

Når du tager kørekort hos Hornhavers køreskole Nakskov, vil undervisningen forgå i seriøse og trygge rammer. I undervisningen vil jeg flittigt gøre brug af eksempler fra det virkelige liv, og mine hold deltager altid aktivt i undervisningen, så indlæringsniveauet er højt.

Jeg er tålmodig, så du skal ikke være bange for at lave fejl, det hører sig til, når man skal lære at køre bil.

Det er vigtigt for mig, at du går herfra som en god billist, der træffer fornuftige beslutninger i trafikken. Det sikrer jeg ved at gennemgå teorien grundig og supplerer med gode eksempler fra det virkelige liv.

Vi vil løbende have gode dialoger om forskellige cases og scenarier. Vi holder prøver undervejs, så du bliver fortrolig med teorien. Vi gennemgår prøverne sammen, så du får en stærk forståelse for det, og du er godt klædt på til at bestå.

Dit køreskoleforløb hos mig, vil blive lærerigt og ikke mindst super sjovt, hvor vi kan grine og joke sammen. Det er min erfaring, at jo bedre man har det sammen, jo bedre bliver forløbet.

Hvor - Køreskole Nakskov

Undervisning sker på Perlestikkergade 23E 1. sal, 4900 Nakskov
Kørsel er i tidsrummet mandag til fredag eller efter aftale.

Tilmeld dig idag